Zasady kontaktu online

Kto może skorzystać z kontaktu online?

Kontakt online został umożliwiony dla pacjentów Centrum którzy:

  • Z uwagi na kwarantannę lub stan zdrowie nie są w stanie kontynuować sesji w trybie stacjonarnym
  • Uzgodnili tę formę kontaktu z Psychoterapeutą prowadzącym jako możliwą i zasadną w ich procesie psychoterapii.
  • Są świadomi tego jaką funkcję pełni kontakt online i w jakim celu się go stosuje.
  • Akceptują ustalenia kontraktu psychoterapeutycznego z uwzględnieniem kontaktu online.
  • Mogą zapewnić warunki związane z prywatną przestrzenią oraz odpowiednim sprzętem potrzebnym do przeprowadzenia takiej sesji.

Sesje online

  1. Sesje online realizowane są za wykorzystaniem aplikacji uzgodnionej wcześniej ze specjalistą.
  2. Do tego celu wskazane jest założenie nowego konta w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa.
  3. Minimalne wymagania techniczne do zrealizowania połączenia z wykorzystaniem komunikatora prezentowane są na stronach producentów komunikatorów.
  4. Pacjent jest zobowiązany do wcześniejszego przetestowania konfiguracji swojego urządzenia, aby upewnić się, że odbycie sesji jest możliwe.
  5. Z uwagi na ogromne zapotrzebowanie na pracę zdalną w różnych branżach możliwe są utrudnienia w połączeniach
  6. Zarówno pacjent jak i psychoterapeuta zobowiązują się do zapewnienia pełnej prywatności w trakcie trwania połączenia.
  7. Wszelka obecność osób trzecich, zwierząt oraz innych czynników mogących zaburzyć proces komunikacji jest niedopuszczalna. Psychoterapeuta zastrzega, że w takim przypadku może zakończyć połączenie po uprzednim poinformowaniu o tym pacjenta.
  8. Psychoterapeuta oraz pacjent zobowiązują się do tego, że nie będą nagrywać, przechowywać bądź streamować przekazu online, udostępniać treści sesji lub robić zdjęć z przekazu online.
  9. Podczas połączenia jakość audio i wideo powinna być wystarczająca do rozpoznania modulacji głosu, a jeśli to możliwe sylwetka psychoterapeuty i pacjenta widoczna co najmniej w ½ – w tym głowa, ręce i tułów.
  10. Punktualnie o stałej godzinie pacjent wykonuje połączenie do psychoterapeuty.

Co będzie potrzebne?

  • komputer lub tablet z zainstalowaną określoną aplikacją uzgodnioną wcześniej ze specjalistą
  • kamera internetowa, mikrofon i głośniki
    (najlepiej słuchawki z mikrofonem, ponieważ nie ma wtedy pogłosu )
  • szybkiego i stabilnego łącza internetowego,
    które umożliwia wysyłanie i odbieranie dźwięku oraz obrazu wideo bez większych zakłóceń
  • prywatnej przestrzeni w domu lub w biurze, gdzie nikt z domowników lub pracowników nie będzie przeszkadzał w sesji ( najlepiej także 10 minut przed i po sesji)

Płatności

  • Opłata jest standardową stawką za sesję w gabinecie zgodnie z cennikiem Centrum
  • Dokonaj płatności jako przedpłaty za umówione spotkanie na podany nr konta:

BGŻ BNP Paribas S.A
Centrum Psychologii i Psychoterapii Refleksja Sp. z o.o.
ul. Stanisława Moniuszki 41A
31-523 Kraków
05175000120000000040855928

  • W tytule przelewu podaj datę, godzinę spotkania, nazwisko specjalisty
  • Prześlij potwierdzenie płatności na email psychoterapeuty wraz z informacjami potrzebnymi do nawiązania połączenia (np.: login z komunikatora) oraz  kopię wiadomości na online@centrumrefleksja.pl
  • Gdy zbliża się godzina sesji pacjent wykonuje połączenie do psychoterapeuty.
  • Fakturę zbiorczą na osobę fizyczną za wszystkie sesje w miesiącu otrzymasz na koniec miesiąca.