Zasady kontaktu online
Kto może skorzystać z kontaktu online?
Kontakt online został umożliwiony dla pacjentów Centrum którzy:
- Z uwagi na kwarantannę lub stan zdrowie nie są w stanie kontynuować sesji w trybie stacjonarnym
- Uzgodnili tę formę kontaktu z Psychoterapeutą prowadzącym jako możliwą i zasadną w ich procesie psychoterapii.
- Są świadomi tego jaką funkcję pełni kontakt online i w jakim celu się go stosuje.
- Akceptują ustalenia kontraktu psychoterapeutycznego z uwzględnieniem kontaktu online.
- Mogą zapewnić warunki związane z prywatną przestrzenią oraz odpowiednim sprzętem potrzebnym do przeprowadzenia takiej sesji.
Sesje online
- Sesje online realizowane są za wykorzystaniem aplikacji uzgodnionej wcześniej ze specjalistą.
- Do tego celu wskazane jest założenie nowego konta w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa.
- Minimalne wymagania techniczne do zrealizowania połączenia z wykorzystaniem komunikatora prezentowane są na stronach producentów komunikatorów.
- Pacjent jest zobowiązany do wcześniejszego przetestowania konfiguracji swojego urządzenia, aby upewnić się, że odbycie sesji jest możliwe.
- Z uwagi na ogromne zapotrzebowanie na pracę zdalną w różnych branżach możliwe są utrudnienia w połączeniach
- Zarówno pacjent jak i psychoterapeuta zobowiązują się do zapewnienia pełnej prywatności w trakcie trwania połączenia.
- Wszelka obecność osób trzecich, zwierząt oraz innych czynników mogących zaburzyć proces komunikacji jest niedopuszczalna. Psychoterapeuta zastrzega, że w takim przypadku może zakończyć połączenie po uprzednim poinformowaniu o tym pacjenta.
- Psychoterapeuta oraz pacjent zobowiązują się do tego, że nie będą nagrywać, przechowywać bądź streamować przekazu online, udostępniać treści sesji lub robić zdjęć z przekazu online.
- Podczas połączenia jakość audio i wideo powinna być wystarczająca do rozpoznania modulacji głosu, a jeśli to możliwe sylwetka psychoterapeuty i pacjenta widoczna co najmniej w ½ – w tym głowa, ręce i tułów.
- Punktualnie o stałej godzinie pacjent wykonuje połączenie do psychoterapeuty.
Co będzie potrzebne?
- komputer lub tablet z zainstalowaną określoną aplikacją uzgodnioną wcześniej ze specjalistą
- kamera internetowa, mikrofon i głośniki
(najlepiej słuchawki z mikrofonem, ponieważ nie ma wtedy pogłosu ) - szybkiego i stabilnego łącza internetowego,
które umożliwia wysyłanie i odbieranie dźwięku oraz obrazu wideo bez większych zakłóceń - prywatnej przestrzeni w domu lub w biurze, gdzie nikt z domowników lub pracowników nie będzie przeszkadzał w sesji ( najlepiej także 10 minut przed i po sesji)
Płatności
- Opłata jest standardową stawką za sesję w gabinecie zgodnie z cennikiem Centrum
- Dokonaj płatności jako przedpłaty za umówione spotkanie na podany nr konta:
BGŻ BNP Paribas S.A
Centrum Psychologii i Psychoterapii Refleksja Sp. z o.o.
ul. Stanisława Moniuszki 41A
31-523 Kraków
05175000120000000040855928
- W tytule przelewu podaj datę, godzinę spotkania, nazwisko specjalisty
- Prześlij potwierdzenie płatności na email psychoterapeuty wraz z informacjami potrzebnymi do nawiązania połączenia (np.: login z komunikatora) oraz kopię wiadomości na online@centrumrefleksja.pl
- Gdy zbliża się godzina sesji pacjent wykonuje połączenie do psychoterapeuty.
- Fakturę zbiorczą na osobę fizyczną za wszystkie sesje w miesiącu otrzymasz na koniec miesiąca.